تعطیلی مدارس کشور فردا چهارشنبه 13 آذر 98 +اسامی شهرها
نوشته شده توسط : روح الله باقری

 

تعطیلی مدارس کشور چهارشنبه 13 آذر 98

با توجه به آلودگی هوا در شهرهای مختلف کشورمان آموزش و پرورش مدارس را تعطیل اعلام میکند.

بنا به گفته سازمان هواشناسی سامانه بارشی جدیدی وارد کشورمان شده که بخش اعظمی از کشور را فرا گرفته است که در صورت بارش هوای بسیاری از شهرهایی که الوده بودند پاکیزه خواهد شد تعطیلی مدارس

شهرهایی که در روزهای اخیر به دلیل آلودگی هوا مدارسشان تعطیل بودند عبارتند از تهران ،کرج ، اصفهان ، مشهد، همدان ، سمنان و اراک که به عنوان شهرهای صنعتی محسوب میشوند.

اما در حال حاضر هیچگونه خبری درباره تعطیلی مدارس شهرهای مختلف کشور فردا چهارشنبه 13 آذر 98 از رسانه های معتبر اعلام نشده است و باید دید که آیا بارش باران در کدام بخش های کشور آغاز خواهد شد در غیر این صورت آلودگی هوا همچنان پا برجا خواهد بود که منجر به تعطیلی مدارس میگردد.

عوارض خطرناک آلودگی هوا بر روی انسان

بنابر اعلام روابط عمومی انجمن متخصصان پوست ایران، نیلفروش زاده، ریزش غیر طبیعی مو، گودی و کبودی اطراف چشم، ضایعات و برخی بدخیمی‌های پوستی را بخشی از عوارض بلند مدت آلودگی هوا بر بدن دانست و گفت: شستشوی مکرر دست و صورت، استحمام روزانه با شامپوهای معمولی و اجتناب از حضور در هوای آلوده اقدامی ضروری است.

روش های پیشگیری

کاهش مصرف مواد آرایشی و عطر در روزهای آلوده سال، استفاده از دستکش‌های نخی سفید، همچنین شوینده‌های غیرصابونی (سیندت بار - متناسب با اسیدیته پوست)، کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب مناسب را نیز بسیار مهم دانست و گفت: این روزها در هنگام تماس با کودکان که حساس‌تر هستند باید بیشتر دقت کرد. / منبع تابناک




:: موضوعات مرتبط: خبرهای جدید , ,
:: بازدید از این مطلب : 944
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: